Несчастливые дни в году

К Богородице притецем сущии в бедах, и святей иконе Ея ныне припадем, с верою зовуще из глубины души: В мори житейстем обуреваемии, треволнению подпадаем страстей и искушений. Подаждь убо нам, Госпоже, руку помощи, якоже Петрови Сын Твой, и ускори от бед избавити ны, да зовем Ти: Преблагословенная Владычице, Приснодево Богородице, Бога Слова паче всякаго слова на спасение наше рождшая, и благодать Его преизобильно паче всех приявшая, море явльшаяся Божественных дарований и чудес приснотекущая река, изливающая благость всем, с верою к Тебе прибегающим! Чудотворному Твоему образу припадающе, молимся Тебе, всещедрей Матери человеколюбиваго Владыки: Посети, Преблагая, рабы Твоя благодатию Твоей, подаждь недугующим цельбу и совершенное здравие, обуреваемым тишину, плененным свободу, и различными образы страждущих утеши.

Икона Божией Матери «Всех скорбящих Радость»

Всех нас заступи, о Госпоже Царице и Владычице, иже в напастех и в скорбех, и в болезнех, обременённых грехи многими, предстоящих и молящихся Тебе умиленною душею и сокрушенным сердцем, пред пречистым Твоим образом со слезами и невозвратно надежду имущих на Тя, избавления всех зол, всем полезная даруй и вся спаси, Богородице Дево: Ты бо еси Божественный Покров рабом Твоим. Кондак, глас 8-й Притецем, людие, к тихому сему и доброму пристанищу, скорой Помощнице, готовому и теплому спасению, покрову Девы; ускорим на молитву и потщимся на покаяние: Молитва О пресвятая Госпоже, Владычице Богородице!

Со страхом, верою и любовию пред честною и чудотворною иконою Твоею, молим Тя:

Со страхом, верою и любовию припадающе пред честною иконою Твоею ему нечаянную радость покаяния и преклонила еси Сына Твоего многим и.

Припадаем и поклоняемся Тебе пред святою и пречестною иконою Твоею, еюже дивны и преславны чудеса содеваеши, от огненнаго запаления и молниеноснаго громе жилища наша спасавши, недужныя исцеляеши и всякое благое прошение наше во благо исполняеши. Смиренно молим Тя, всесильная рода нашего Заступнице, сподоби ны немощныя и грешныя Твоего Матерняго участия и благопопечения. Спаси и сохрани, Владычице, под кровом милости Твоея Церковь Святую, обитель сию, всю страну нашу православную, и вся ны припадающия к Тебе с верою и любовию, и умиленно просящия со слезами Твоего заступления.

Ей, Госпоже Всемилостивая, умилосердися на нас, обуреваемых грехами многими и не имущих дерзновения ко Христу Господу, просити Его о помиловании и прощении, но Тебе предлагаем к Нему на умоление Матерь Его по плоти: Ты же, Всеблагая, простри к Нему Богоприимнии руце Твои и предстательствуй за нас пред Благостию Его, просяще нам прощения прегрешений наших, благочестнаго мирнаго жития, благия христианския кончины, и добраго ответа на страшнем Суде Его.

В час же грознаго посещения Божия, егда огнем возгорятся домы наша, или молниеносным громом устрашаеми будем, яви нам милостивное Твое заступление и державное вспоможение: От святые иконы Твоея, о Владычице Богородице, исцеления и цельбы подаются обильно, с верою и любовию приходящим к ней: Аше и в море ввержена бысть икона Твоя, Богородице, от вдовицы не могущия спасти ея от врагов: Величаем Тя, Пресвятая Дево, Богоизбранная Отроковице, и чтим образ Твой святый, имже точиши исцеления всем с верою притекающим.

Вонми многоболезненному воздыханию душ наших, призри с высоты святыя Твоея на нас, с верою и любовию покланяющихся пречистому и чудотворному образу Твоему. Се бо, грехми погружаемии и скорбьми обуреваемии, взирающе на Твой образ, яко живей Тебе сущей с нами, приносим смиренная моления наша.

Изучая последовательность службы, заметила, что возглас"Со страхом Божиим, верою и любовию приступите" в храмах звучит в укороченном виде. Объясните, с чем это связано и с какого времени? Ирина Москва 28 октября г.

Геронда, часто, когда священник говорит: «Со страхом Божиим, верою и любовию .. От страха женщина пригласила меня освятить квартиру. Показать.

Со страхом, верою и любовию припадающе пред честною иконою Твоею, молим Тя: Не имамы бо иныя помощи, не имамы иныя надежды, разве Тебе, Пречистая Дево: Ты еси Всесильная христиан Помощница и Заступница. Избави всех с верою Тебе молящихся от падений греховных, от навета злых человек, от всяких искушений, скорбей, бед и от напрасныя смерти; даруй нам дух сокрушения, смирение сердца, чистоту помышлений, исправление греховныя жизни и оставление прегрешений, да вси благодарне воспевающе величия Твоя, сподобимся Небеснаго Царствия и тамо со всеми святыми прославим Пречестное и Великолепое Имя Отца и Сына и Святаго Духа.

Акафисты, читаемые в болезни и скорби

Информация о первоисточнике От издателей"Если приходит скорбь — надо больше молиться", — наставлял известный аскет и подвижник, святитель Игнатий Брянчанинов. Ведь молитва — это самое верное средство к врачеванию всех болезней как душевных, так и телесных. Поэтому у православных христиан с древнейших времен принято обращаться с молитвой не только к Богу — Творцу и Устроителю всей нашей жизни, но и к Божией Матери и святым угодникам Божиим. Святым целителям мы молимся потому, что многие из них за свое твердое исповедание веры Христовой еще в земной жизни сподобились у Господа дара врачевания страждущих, а по своем отшествии в небесные обители стяжали и особую благодать у Бога быть заступниками и ходатаями пред Ним об оставлении всех наших согрешений, вольных или невольных, и избавлении от всех скорбей и болезней.

Матери Божией мы молимся потому, что Она ближе всех к Богу и вместе с тем близка также и к нам.

Сего ради с верою сердечною и любовию от души припадаем к Тебе яко . Госпоже Владычице Богородице! Со страхом многим и верою и любовию.

К Тебе единей прибегаю, к Твоему покрову вседушно преклоняю колена, Владычице. Не презри плача и слез, утехо плачущих! Аще ужасает мя мое недостоинство и окаянство моих грехов, но уверяет мя цельбоносный сей образ, на немже благодать Твою и силу, яко неисчерпаемое море, вижду: Просвети и исправи мя, веси всякую мою скорбь, веси всякую беду, не презри моления моего, о Полезнодательнице!

Не возгнушайся мене грешнаго, не презри мене сквернаго; вем, яко вся можеши, елика волиши, о добрая Надеждо моя, упование мое от сосцу матере моея. К Тебе привержен есмь от чрева матери моея, Тебе оставлен есмь, не остави мене, не отступи от мене, ныне и присно и во веки веков.

Молитва Православная

Господь с Тобою и Тобою с нами во веки веков. Тропарь Благовещению Пресвятой Богородицы Днесь спасения нашего главизна, и еже от века таинства явление: Сын Божий Сын Девы бывает, и Гавриил благодать благовествует. Темже и мы с ним Богородице возопиим:

Диакон: О святем храме сем и с верою, благоговением и страхом Божиим входящих Хор продолжает священную песнь: Верою и любовию приступим, ."с благоговением и страхом многим" (Служебник) и произносит возгласно: .

Стою я, трепетом молитвенным объят, И Лик Твой царственный, увенчанный короной, Влечет к Себе мой умиленный взгляд. В годину смут и трусости безславной, Измены, лжи, неверия и зла, Ты нам явила Образ Твой Державный, Ты к нам пришла и кротко прорекла: Покайся ж, Русь, злосчастная блудница Омой в слезах свой оскверненный стыд, Твоя Заступница, Небесная Царица, Тебя и грешную жалеет и хранит. Важно знать, что молитесь вы не самой иконе - это смахивало бы на идолопоклонство. Через нее вы передаете свою просьбу Господу и святым.

Святой Пантелеймон считается покровителем всех целителей. К нему принято обращаться со следующей молитвой: Умилосердися надо мною, грешным рабом, услыши стенание и вопль мой, умилостиви небеснаго, верховного Врача душ и телес наших, Христа Бога нашего, да дарует ми исцеление от недуга, мя гнетущаго. Эта короткая молитва исцелила многих. Бывало, даже скептически настроенные доктора удивлялись, не будучи в силах объяснить с научной точки зрения процесс излечения.

Она помогает при онкологических заболеваниях. Считается, она может сотворить чудо. Раковые опухоли помогают исцелять также мощи Святого Феодосия Черниговского находятся в Никольском соборе Петербурга.

Самая сильная православная молитва от блудной страсти Марии Египетской

Не забудите и нас, сущих на земли, но яко теплии заступницы, вашим сильным ходатайством пред Христом Богом сохраните юных во святей вере и чистоте неврежденными от всякаго прилога неверия и нечистоты, оградите всех нас от всякия скорби, озлоблений и напрасныя смерти, укротите всякую вражду и злобу, действом диавола воздвизаемую от ближних и чуждых. Молю вас, грешный раб Божий имя , о христолюбивии страстотерпцы, испросите у великодаровитаго Владыки всем нам оставление прегрешений наших, единомыслие и здравие, избавление от нашествия иноплеменных, междоусобныя брани, язвы и глада.

Снабдевайте своим заступлением град сей и всех чтущих святую память вашу, во веки веков. Велие имея дерзновение ко всемилостивому Владыце, моли спасти рабы Его имена , сущей в тебе благодати Его верующия и к тебе с любовию притекающия: Призри милостиво на мя недостойнаго, многими беззаконии непотребна себе сотворшаго раба твоего имя , к раце мощей твоих ко святей иконе твоей ныне притекающа и из глубины сердца к тебе взывающа.

Госпоже Владычице Богородице! Со страхом, верою и любовию Божьей матери помогает многим людям, особенно часто молят ее.

На протяжении нескольких лет в православной прессе ведется дискуссия о частом, практически еженедельном приобщении Христовых Таин мирянами. По этому вопросу высказываются богословы, клирики, светские люди. Одни, особенно молодые священнослужители, ратуют за частое причащение, другие приводят аргументы против.

Чтобы разобраться с этим вопросом, мы обратились к клирику Александро-Невского собора иерею Максиму Горожанкину. Священнослужители опасаются, что частое приобщение Тела и Крови Христовой приведет в формальному отношению, у людей исчезнет благоговение. Люди часто думают, что являются христианами в силу того, что они крещены в Православной Церкви.

Мы являемся христианами не столько в силу крещения, сколько в силу приобщенности ко Христу в таинственной жизни Церкви. Максимально приобщиться ко Христу возможно только в Церкви и в Таинстве Евхаристии. Именно то, насколько часто мы причащаемся, показывает — во Христе мы или вне Христа. Какова была практика причастия в древней Церкви?

Именно эта практика легла в основу всех правил, которые впоследствии регламентировали регулярность участия в Евхаристической жизни Церкви.

Казанская икона Божией Матери молитва